איזו חברת נעלי ילדים היא הטובה ביותר היא שאלה שהורים רבים שואלים חברים, רופאי ילדים ואפילו את ד"ר גוגל (יכול להיות שקיבלתם הפנייה ממנו וככה הגעתם אלינו). כל ילד הוא שונה ולכל אחד יעדיף סוגי שונים של נעליים. חלק יעדיפו נעלי כדורגל, חלק יעדיפו סוג של מגפיים וחלק בכלל יעדיפו סנדלים. הדבר המשותף לכל זה הוא שיש חברה שמייצרת אותם. אז איזו חברה היא הכי טובה? גם כאן אין תשובה מדויקת ונכונה אך כן אפשר לשאול הורים מה הם רכשו ומה דעתם על הנעליים.

עשינו סקר קצר ופשוט בקרב הורים לילדים בגילאים שונים (0-5) ועם חלקם אף ביצענו ראיון קצר כדי להבין את הסיבות שלהם לבחירה באותה חברה. הנה הממצאים.

איזו חברת נעלי ילדים היא הטובה ביותר – החברה הנרכשת ביותר

חברת הנעליים שאותה רכשו הכי הרבה אלפנטן. אלפנטן היא חברה גרמנית המייצרת נעלי ילדים כבר למעלה מ-80 שנה ונחשבת לאחת החברות האיכותיות שיש לשוק להציע.

הורים שרכשו נעליים של אלפנטן, העידו שאלו נעליים נוחות מאוד (לפי מה שאמרו הילדים כמובן) ושהן מציעות את כל הדברים החשובים שנעלי ילדים צריכות להיות – נוחות, גמישות ואווריריות.

מיכאל, אב לילדה, סיפר: "חבר המליץ לי על חברת אלפנטן, הוא חי בגרמניה כבר שנים וסיפר שכל הילדים בגרמניה, נועלים נעליים של החברה הזו. חיפשתי איפה ניתן למצוא אותן בארץ, מצאתי וקניתי. הילדה מבסוטית מאוד".

איזו חברת נעלי ילדים היא הטובה ביותר
נעלי אלפנטן

איזו חברת נעלי ילדים היא הטובה ביותר – החברה הפופולרית ביותר

כשאנחנו אומרים פופולרית הכוונה היא לנעליים שהילדים רוצים. כמובן שבגילאים הנמוכים, אין להם יותר מדי דעה בנושא אך כשהם גדלים, במיוחד בדור של היום, הילדים רוצים את המותגים. לכן, זה לא מפתיע שהנעל הפופולרית ביותר, זו שהכי הרבה ילדים רצו, היא אדידס שאותה אין צורך להציג.

מיכל, אמא לארבעה, סיפרה לנו שהבן שלה רצה נעליים של אדידס רק מהסיבה הפשוטה שלכמה חברים שלו מהגן יש וכי אלו הנעליים שנועל שחקן הכדורגל, ליאונל מסי.

איזו חברת נעלי ילדים היא הטובה ביותר
נעלי אדידס

איזו חברת נעלי ילדים היא הטובה ביותר – החברה האהובה ביותר

כשהכנסנו בסקר את האופציה של חברה אהובה, היינו צריכים להסביר מה הכוונה. הכוונה היא שזו חברה שאתם תקנו ממנה שוב ושוב.

גם כאן, ניצחה חברת אלפנטן. ההורים העידו שהתמורה למחיר היא מצוינת, מבחר הנעליים הוא גדול וכמובן, כמו שכבר אמרנו, האיכות גבוהה מאוד.

אירית, אחת האימהות שראיינו אמרה: "יש לי תאומים וכאשר הלכנו לקנות נעליים חדשות, חיפשתי באינטרנט כמה חברות מומלצות. אחת מהן הייתה אלפנטן וכשהלכתי לחנות וראיתי שיש אותן במלאי, הרגשתי שאני חייבת לקנות אותן כדי לראות בעצמי מה כל כך טוב בהן. הילדים מרוצים, המחיר לא היה גבוה, הן יפות מאוד והכי חשוב, הן שומרות על הרגליים של הילדים שלי".

מן הסתם, אתם תקנו את מה שטוב ביותר לילד שלכם. יכול להיות שמותגים זה לא הקטע שלכם ואתם מעדיפים משהו יותר פשוט שעושה את העבודה. יכול להיות שאתם רוצים לתמוך בחברות ישראליות ולא תקנו נעליים זרות. הדבר הכי חשוב הוא שתדעו את הדגשים לבחירה נכונה של נעלי ילדים.

במידה ואתם מעוניינים לרכוש נעלי אלפנטן שהן כאמור הנעליים הנרכשות ביותר, היכנסו לאתר של נעלי נמרוד שהם היבואנים הרשמיים של חברה זו.