ביקורת נעלי צעד ראשון חייבת להיות חלק מהמחקר של ההורים לפני שהם רוכשים נעלי צעד ראשון. הסיבה לכך היא שרק כך, דרך קבלת מידע אמיתי על נעליים ולא רק דרך אנשי המקצוע בחנויות, ההורים יוכלו לקבל תמונה רחבה וברורה יותר לגבי הנעליים.

במאמר זה, אנו בדקנו מספר סוגים של נעלי צעד ראשון וכתבנו ביקורת על כל דגם ודגם (כמובן שלא אנחנו נעלנו את הנעליים). ישנם מספר קריטריונים חשובים שיש לקחת בחשבון כמו נוחות, גמישות, סוליה ובטיחות. אנו נסקר את הנעל, נעבור על כך אחד מהקריטריונים הללו וניתן להן ציון של עד 5 כוכבים. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לבחור את הנעל הטובה ביותר לדעתכם.

ביקורת נעלי צעד ראשון – סניקרס Soft Jazzy Motion, חברת STRIDE RITE

קולקציית Soft Motion מבית Stride Rite כוללת את כל מה שהילד שלכם צריך לנעליו הראשונות: סוליות מעוגלות לשיווי משקל, גמישות לקידום התפתחות כף הרגל, סוליות עמידות למניעת החלקה בתחתית הנעל, רפידה פנימית נוחה כך שכף הרגל של הילד תרגיש כאילו הוא עומד על מזרון ופתיחה רחבה כך שיהיה אפשר להכניס את הרגל אל תוך הנעל בקלות. המבחר הוא בעיקר נעלי ספורט, אך ישנם סוגי נעליים אחרים לבחירה כמו סנדלים ומגפיים למשל. ככל שהתינוק שלכם יציב יותר בהליכה שלו, סגנונות ה- SRTech של המותג מציעים תמיכה רבה יותר.

החיסרון בנעל זו הוא החלק האופנתי. נעל זו היא מעט זוהרת בשל צבעה הכסוף מה שלא מאפשר לנעול את הנעל עם כל לבוש אלא רק פריטי לבוש בצבעים מסוימים. חוץ מזה, בשל הפתיחה הרחבה, הנעל יושבת מעט פחות טוב על הרגל ופחות שומרת על הקרסול אך לא במידה שצריכה להדאיג אתכם יותר מדי.

הציון שלנו: 4 כוכבים

ביקורת נעלי צעד ראשון

ביקורת נעלי צעד ראשון – נעלי ספורט דגם M-55454, חברת ELEFANTEN

הסגנון הפשוט מעודד תנועה טבעית ותואם את הקריטריונים לבחירת נעלי ילדים. נעל שיושבת טוב על הרגל, נושמת, גמישה, ומספקת מספיק תמיכה והגנה. רפידות ייחודיות בעלות ה-MEMORY FOAM וטכנולוגיית הSAND AFFECT-: טכנולוגיה ייחודית המעניקה תמיכה מקסימלית בכך שמדמה הליכה על חול ים והרפידה מקבלת את צורת כף הרגל.

החיסרון בנעל זו הוא שלמרות שהסוליה העבה היא חשובה ועוזרת למנוע את הזעזוע מהקרקע, לעיתים היא יכולה להיות מעט לא נוחה בשל כך שזה קצת כמו פלטפורמה.

הציון שלנו: 4.3 כוכבים

ביקורת נעלי צעד ראשון

ביקורת נעלי צעד ראשון – נעלי ספורט אופנה דגם F-55495, חברת ELEFANTEN

נעליים אלו הן אופנתיות במיוחד ומתאימות לכל מצב ואירוע. לנעל סוליה איכותית מאוד ובזכות שלושה סקוטשים לאורך כל הנעל, הרגל מוחזקת היטב בתוך הנעל וכך שומרת על רגלו של התינוק שלכם. פנים הנעל מרופד היטב ונוחות הנעל היא מרבית.  

החיסרון בנעל זו הוא שבשל העיצוב שלה, היא לא כל כך גמישה וזהו דבר די חשוב בנעלי צעד ראשון.

הציון שלנו: 4.3 כוכבים

ביקורת נעלי צעד ראשון – סניקרס סטפ פארק, חברת קרטר

נעלי הליכה לתינוקות מיוצרות לרוב עם עור אמיתי ובדים טבעיים, שעלולים להיות יקרים. חברת קרטר משתמשת בחומרים סינתטיים בעלות נמוכה יותר ובכל זאת נותנים את התכונות התומכות בכפות הרגליים של התינוק. נעליים אלה קלות וגמישות כך שהתינוק יכול להסתובב בקלות. בנוסף, לסוליות יש חריצים המסייעים לגמישותה. נוסף על כך, סגנון זה הוא תכליתי, כך שהוא יכול להתאים לכל בגד. סוגר הנעל הוא סקוטש. סקוטש עדיף על שרוכים בנעלי ילדים מכיוון שהם קלים יותר לסגירה ולעומת שרוכים, התינוק לא יכול לדרוך עליהם ולהסתכן בנפילה כאשר הם פתוחים.

החיסרון בנעליים אלו שהחומרים הסינטטיים מהם הם עשויים עלולים להיהרס מהר יותר מאשר עור או בד רגיל ולכו הסיכוי שתצטרכו לקנות נעליים חדשות בתקופת זמן קצרה הוא גדול יותר.

הציון שלנו: 4.2 כוכבים

ביקורת נעלי צעד ראשון

ביקורת נעלי צעד ראשון – נעלי ספורט מיני נמוכות, חברת ROBEEZ

נעליים אלו, נועדו להיראות כמו נעליים שאמא או אבא נועלים, אך הן בנויות לקידום התפתחות כפות הרגליים של התינוק. בניגוד לרוב נעלי הצעד הראשון, בנעל זו יש סוליה מפוצלת כך שהתינוקות מקבלים נוגדי חלקה העשויים גומי בתחתית הנעל, מה שתורם לגמישות ורכות הנעל. בפנים הנעל יש ריפוד קצף לנוחות והעור ממנו עשויה הנעל הוא באיכות גבוהה כדי שתדעו שהן יחזיקו מעמד.

החיסרון בנעל זו הוא שהסוליה אומנם עוזרת למנוע החלקה אך היא די רכה ודקה כך שהזעזוע מהקרקע לא נמנע בצורה הטובה ביותר.

הציון שלנו: 4 כוכבים

ביקורת נעלי צעד ראשון

נעלי צעד ראשון הן קנייה מאוד חשובה בעבור הילד שלכם ולכן יש לבחור אותן בקפידה. חמשת זוגות הנעליים שהצגנו וביקרנו כאן הן מהזוגות המובילות בשוק. לאחר שקראתם את הביקורת שלנו, הגיע הזמן להחליט בעצמכם מהן הנעליים הטובות ביותר. זכרו, לא משנה מה תבחרו, הנעליים צריכות להתאים לילד שלכם ולא לכם. לכן, חשוב מאוד לקחת אותו איתכם ולמדוד לו את הנעליים על שתי הרגליים לפני שמחליטים מה לקנות.

רוצים לקרוא מאמרים בנושא נעלי צעד ראשון? אם כן, לחצו כאן.