כאשר מתכננים חדר ילדים חשוב לזכור כי הוא מעניק את האווירה הנעימה לא רק לילד, אלא גם לכם ההורים, בזמן הטיפול. הוא צריך גם לשלב פונקציונליות בדמות: שידות החתלה, מיטה ומקומות אחסון של כלל המוצרים הדרושים לילד, פינת משחקים ועוד מגוון אביזרי נוי שמעניקים לחדר אווירה אחרת. אלה האביזרים שכדאי להוסיף לחדרי ילדים

מדבקות קיר מיקי מאוס

עצבו את חדר הילדים עם דמותו של מיקי מאוס, באמצעות מדבקות קיר קלות להדבקה ולהסרה. את המדבקות אפשר להדביק בקלות ולהסירן בעתיד אם תרצו לשנות את עיצוב החדר. הן כוללות את הצל של מיקי מאוס ויוצרות אווירה קלילה ומשעשעת עבור הילד.

שידת עץ לבנה עם ידיות שחורות

אין חדר ילדים מושלם באמת ללא שידה. כשרוצים לעצב בשני צבעים לבן ושחור, ניתן לשלב בחדר את שידת העץ הלבנה עם הרגליים השחורות המתאימה לכול עיצוב סולידי. לשידה שלוש מגירות קטנות בחלקה העליון לאביזרים לילד או צעצועים, ועוד שלוש מגירות רחבות וקלות לפתיחה ולסגירה לבגדים.  

שטיח עגול מבד

במרכז החדר מונח שטיח נעים ומפנק, שהופך לפינת המשחקים הקטנה של הפעוט, ומעניק לחלל חדר הילדים אווירה חמימה ונעימה.

ארגונית מיקי מאוס

על המיטה תלויה ארגונית מיקי מאוס בצבע עדין, שבה אפשר למקם מוצצים נוספים לתינוק. הארגונית מתחברת לכול מיטה באמצעות וולקרו וקלה מאד להסרה ולניקוי. היא עשויה מכותנה ארוגה בחלקה החיצוני.

מנורת רצפה שחורה בעיצוב עדין

בשעות הלילה אינכם חייבים להדליק את האור הראשי בחדר. מנורת רצפה בעיצוב עדין מאירה את מיטתו של הילד ומאפשרת לכם לראותו נם בשלווה. בעת הצורך ניתן לכוונן את המנורה גם לשידת ההחתלה ולהכין עבורו את בגדי הבוקר עוד בלילה שלפני.

מדף קיר

חדרי ילדים צריכים שטחי אחסון, ולכן תוכנן מדף פונקציונלי התלוי על הקיר, שמעניק שטח אחסון נוסף להוספת פסלון דקורטיבי, משחות לתינוק, צעצוע אהוב ועוד.

נחשוש מיקי מאוס

נחשוש מסייע לשמור על התינור בעת ההחתלה ולשמור על ראשו העדין וכדי שלא יפול מהמשטח, ולכן הוא פריט חיוני בכול חדר ילדים. הוסיפו נחשוש מיקי מאוס שובב בלבן ושחור לשידת ההחתלה וגלו איך הוא משתלב בצורה הרמונית עם עיצוב החדר.

תמונות מיקי מאוס ומיני מאוס לקירות

דמותו של מיקי העכבר משתלבת על קירות חדרי ילדים בכול צבע, ובמיוחד בחדרים המבוססים על הקונספט של סרטים מצוירים. הוסיפו את מיני ומיקי לחדר עם תמונות נהדרות, שאפשר לתלות על כול קיר בחדר.

שידה עם ידיות עץ

זהו פריט חשוב בכול עיצוב חדרי ילדים, המשלב את העץ הטבעי, שמעניק תחושה נעימה וחמימה לכל החלל, ומתאים לכול תינוק בשנות חייו הראשונות. שידה עם ידיות עץ קלה מאוד לפתיחה, ומשולבים בה רגלי עץ עבות ויציבות, שמעניקות לשידה עמידות גבוהה לאורך זמן.

מיטת עץ שניתן להפוך למיטת מעבר

אפשר להוסיף לחדר מיטות עץ, המגנות על הילד, ובשלב מאוחר יותר בהדרגה את המגנים ולהפוך את המיטה למיטת מעבר.

נחשוש בד בגוונים תכולים

נחשוש בגוונים תכולים תוחם את פינת ההחתלה ומוסיף לחדר גווני פסטל עדינים.

וילון מבד בצבע לילך

וילון בגוון לילך משלים את החלל ומסנן את קרני השמש בבוקר לשינה ערבה במיוחד. הוא מאפשר וויסות של קרני השמש, ואפשר לפתוח ולסגור אותו במהלך היום כדי להעניק לתינוק אור טבעי.

שטיח עגול פרוותי

שטיח בתוך חדרי ילדים אינו רק ליופי. זהו המקום שבו התינוק יזחל, יצעד את צעדיו הראשונים ויישב לשחק בחדר קסום שכול כולו תוכנן עבורו. הוספת שטיחון קטן וקל לניקוי בתכנון עיצוב חדר ילדים, שיעניק לחדר מראה משובב.

מחצלת לרצפה

מחצלת לרצפה הופכת את חדר הילדים לחלל בו יוכלו לשחק וליהנות. המרבד העדין הקלוע מתאים לחדרים בעיצוב כפרי עם גוון עץ. הוא אינו חם יתר על המידה, ולכן יכול להיות מושלם גם לקיץ.

מדף בצורת חצי שמש

אין כמו זריחה המאירה על הקיר בחצי שמש צהבהבה. השילוב בין הגוונים של העץ בצבעו הטבעי, הלבן והצהוב, מעלים חיוך על הפנים מהרגע שנכנסים לחדר. הוא מאפשר להעניק לילד עיצוב חדר בגוונים חמים, עם מדף דקורטיבי.

סלסילות אחסון מקש עם אותיות באנגלית

סלסילות אחסון מקש משרות על החדר אווירה כפרית ונעימה ומעניקות לכם שטח אחסון נוסף. העיצוב עם האותיות הלועזיות בגווני פסטל, מוסיף צבע לחדר ומתאים לחדרי ילדים עם סט צבעים חמים.

מיטת עץ לבנה

בתוך חדר ילדים לבן נציב כמובן מיטת עץ מעוצבת הצבועה כולה בלבן, עם גלגלים המאפשרים להניע את המיטה בקלות ממקום למקום.

מנורת טריפוד

בתכנון עיצוב חדרי ילדים חשוב לתכנן גם את תאורת הערב העדינה. הוסיפו מנורת טריפוד לבנה עם אהיל שמנת, שמשרה אור רך ונעים וניתן לכוונון לכול גובה.

סט שטיחונים לבנים

בתוך חדר הילדים כדאי להוסיף סט של שטיחונים עגולים וכרית ארוכה, שיוצרים פינת ישיבה, שמתאימה לילד אחד או יותר.

בובת ארנב לבנה

הבובות הראשונות שלנו הם לא רק משחק ילדים, הן משרות חמימות מיוחדת וביטחון. בובת ארנב מתוקה להפליא, תלווה את הילד בשנים הראשונות ותשתלב בכול עיצוב חדר ילדים באופן מושלם.

סלסילת קש קלועה ובה הפריטים החשובים לטיפול בתינוק, משלימה את המראה הכפרי ומזכירה לנו כי עיצוב חדרי ילדים יכול להיות פשוט כל־כך, וכאן טמון יופיו.

תמונות לקיר חדר ילדים

על קירות החדר ניתן לתלות תמונות מרהיבות לחדר הילדים עם אלמנטים כמו בעלי חיים, דמויות מסרטים מצוירים ובעלי חיים.

מיטת תינוק ברוש לבן אלון

מיטה המשלבת עץ מלא בגוון לבן עם גימור עץ טבעי, שמתאימה במיוחד לחדרי ילדים. המיטה נחה על גלגלים לבנים, שמאפשרים תנועה נוחה בתוך החדר.


סלסילות קלועות
שתי סלסילות מרובעות התלויות על הקיר, שמעניקות שטח אחסון נוסף החשוב במיוחד בתכנון חדר ילדים פרקטי.

מרבד לבן מלבני

מרבד לבן עשוי מבד, שמעניק מרחב עצום לזחילה ומשחק לילד. אפשר להוסיף לו גם שתי כריות, שישמשו כמשענת כאשר ישב וישחק.

שידה עם ידיות בצבע עץ

לכול חדר ילדים אפשר להוסיף גם שידה עם ידיות עץ, על גבי רגלי עץ מעוצבות בקפידה, המעניקות לחדר תחושה אוורירית ונוחה, חמימה וטבעית.

מדבקות עננים ורודות

כאשר מתכננים עיצוב חדרי ילדים חשוב לשמור על קונספט קבוע. אפשר להוסיף מדבקות עננים בצבע ורוד, שישתלבו עם אלמנטים שונים בצבע זה.

שידה פיקוס לבן

שידת דגם פיקוס היא בעלת עיצוב מודרני המגיעה בגוון לבן, עשויה MDF, עם אפשרות להוסיף גם מגירות צבעוניות שמתאימות לחדר.

עיצוב השידה מדגיש את צבעי הקונספט ומשלב מגירות אפורות בשידה לבנה לחלוטין, עם גלגלים המאפשרים להזיזה ממקום למקום.

כרית מעוצבת ארנב

אפשר להוסיף לחדר גם כריות מעוצבות במגוון צבעים וצורות, כמו כרית מעוצבת עם ארנב מיוחד.

שטיח עגול בצבע חום

את המראה אפשר להשלים באמצעות שטיח עגול פרוותי בצבע חום, שמעניק חמימות נעימה לחדר.

כילה לבנה למיטה

מרגישים שהילדה היא נסיכה קטנה? בחרו עיצוב חדר עם כילה לבנה שעוטפת את המיטה ברכות, ומגינה על התינוקת מזבובים או יתושים.

שטיח ענן

את חדר הילדים הזה תוכלו לעטר עם מגוון שטיחים עגולים ופרוותיים בגדלים שונים. כמו שטיח עגול או שטיח בצורה של ענן.

שידה עם ידיות מעץ

השידה הלבנה כוללת את כל מה שצריך כדי להחליף חיתול לילד.

נחשוש בגוונים ורודים

הוסיפו נחשוש להגנה על הראש של התינוקת. תוכלו למצוא נחשוש בד עשוי 100% כותנה, וחלקו הפנימי עשוי פוליאסטר בגוונים שונים.

מדבקות עלים לקיר

עיצוב חדר משלב באופן אופטימלי את תכנון צביעת החדר, הוספת מדבקות קיר מתאימות ורהיטים, היוצרים אווירה כפרית וניחוחה בחלל. חדר ילדים זה כולל חדר אחד הצבוע בגוון לבן, שעליו מדבקות קיר בצורה של ענפים המשתלבים זה בזה בגווני פסטל כחולים, ירקרקים וורוד עתיק. הקיר הצמוד צבוע בתכלת המתכתבת עם מגירות השידה הלבנה־תכולה בחדר.

עיצוב מיטה

לבחור במיטה לבנה סולידית ונוחה, שעליה ממוקמים מצעים מתאימים בצבעי החדר עם מגני ראש לתינוק, הממוקמים בשלוש פאות המיטה. שטיחון עגול קטן מעטר את החדר ומעניק מקום לתינוק לזחול וליהנות.

מנורת טריפוד

 כדי להאיר את החדר בלילה נוספה גם מנורת רצפה עם אהיל על מתקן טריפוד.

עם מספר אקססוריז ניתן לעצב חדר ילדים קסום להפליא, המעניק תחושה של שלווה, רוגע ורכות. הביטו בשלל הרעיונות לעיצוב מעלה, ובחרו את האלמנטים האהובים עליכם. תוכלו גם כמובן גם ליצור עיצוב חדר משלכם מכל האביזרים הללו.

עיצובים נוספים ניתן לראות באזור חדרי הילדים באתר שילב