נעלי ספורט לתינוקות הן כנראה לא הבחירה הראשונה שלכם כשאתם חושבים על נעליים לתינוק שלכם. הסיבה לכך היא שהסיכוי שהילד הקטן שלכם יתחיל לרוץ למרחקים ארוכים, יקפוץ לגובה או לרוחק, יבעט כמו רונאלדו או יחבוט כמו פדרר, הוא קטן מאוד אך זה לא אומר שהוא לא זקוק לנעלי ספורט.

תינוקות, לאחר שהם מתחילים ללכת, יכולים להיות בעיה לא קטנה. הם מתחילים להתהלך בבית ואתם צריכים לרדוף אחריהם כדי שלא יקרה להם משהו חס וחלילה. אם אתם בגן השעשועים השכונתי, אתם צריכים עוד יותר לרדוף אחריו כי הסכנות גדולות יותר אך מן הסתם, הוא צריך נעליים.

נעלי ספורט לתינוקות הן בחירה מעולה בעבור התינוק שלכם. הסיבה היא שנעלי ספורט בדרך כלל אוחזות ברגל בצורה טובה יותר וזה מאפיין חשוב מאוד בנעליים. אם ברצונכם ללמוד עוד על טיפים לפני שבוחרים נעלי צעד ראשון, קראו את המאמר בבלוג שלנו.

במאמר הבא אנו נציג בפניכם את החברות הפופולריות ביותר בתחום נעלי ספורט לתינוקות ואף נמליץ על דגם בכל חברה.

נעלי ספורט לתינוקות – נייק

מי מאיתנו לא מכיר את נייק? זוהי ככל הנראה החברה הגדולה ביותר בכל מה שקשור למוצרי ספורט, בין אם אלו אביזרים כמו כדורים ומחבטים, בגדי ספורט וכמובן, נעליים. בכל סניף של החברה, תוכלו למצוא קיר שלם המוקדש לנעלי ריצה, קיר שלם המוקדש לנעליים מעט יותר אלגנטיות וכמובן, המון בגדים מכל מיני סוגים וענפים. אומנם יש בשוק המון חברות ספורט, חלקן גדולות יותר וחלקן גדולות פחות, אך נייק היא קונצנזוס אמיתי בתחום.

דגם מומלץ –.Renew Run נייק פיתחה את הנעליים האלה בדיוק כמו שפיתחה את הדגם למבוגרים, עם כמה שינויים קטנים בכדי להתאים את הנעליים לרגליהם הקטנות של ילדיכם. גרסת התינוקות מאובזרת בסקוטש במקום שרוכים מהסיבה הפשוטה שיותר קל לסגור אותם וזה הרבה יותר נוח כשמתעסקים עם נעלי ספורט לתינוקות. דגם זה, תומך בצורה טובה מאוד בקרסולו של התינוק שלכם, דבר החשוב ביותר בבחירת נעליים. בנוסף, הנעליים מעוצבות עם רשת המאווררת את רגליו של התינוק ואת חלקה הפנימי של הנעל. תינוקות מזיעים יותר ממבוגרים ולכן איוורור הנעל הוא חשוב גם כן. 

נעלי ספורט לתינוקות – אדידס

החברה השנייה בגודלה בתחום אחרי נייק. גם חברה זו, ממש כמו נייק, מציעה מגוון רחב של מוצרים הקשורים לספורט. כל מה שאתם מעלים על דעתכם, תוכלו למצוא בסניפים השונים של אדידס. איכות המוצרים שלהם גבוהה ביותר והיצע הנעליים שלהם, בכל התחומים – ריצה, כדורגל, כדורסל, טניס ועוד הוא גדול מאוד, כך שאין סיכוי שלא תמצאו שם משהו בעבורכם או בעבור התינוק שלכם.

דגם מומלץ – FZ0090. נעליים אלו גם כן מאובזרות בסקוטש לנעילה והסרה מהירה וקלה יותר. עיצוב של נעליים אלה, הוא אלגנטי ביותר והופך אותן לשימושיות ביותר מכיוון שתוכלו לנעול אותן לילד שלכם גם כשאתם הולכים למקום אליו צריך להתלבש בצורה מעט יותר מגונדרת. נעליים אלו, כמו כל הנעליים שנמליץ עליהם כאן, מחזיקים את הרגל של התינוק בצורה מעולה. הסיבה לכך שהאחיזה של הנעל ברגל היא חשובה מאוד היא שאחיזה טובה יכולה למנוע פציעות רגליים לא נעימות.

נעלי ספורט לתינוקות – חברות מומלצות נוספות

חברת ריבוק היא חברת ספורט מעולה שלא מקבלת מספיק קרדיט בעולם. המוצרים שלה מיוצרים ברמה גבוהה מאוד והנעליים שלהם יכולות מאוד להתאים לתינוק שלכם. הם מייצרים נעליים מחומרים מעולים ועמידים. בנוסף, הן יפות מאוד.

דגם מומלץ – FZ3187. נעליים מעולות וחזקות מאוד העומדות בכל הקריטריונים של נעליים לתינוקות.

אלפנטן היא החברה הבאה שנדבר עליה. אלפנטן היא חברה המתמחה בנעלי ילדים ותינוקות ומייצרת נעליים כבר יותר מ-80 שנה. בעולם, זוהי אחת החברות המבוקשות ביותר בכל הנוגע לנעלי ילדים ובארץ, המשווק הרשמי של חברה זו הם נעלי נמרוד.

דגם מומלץ – נעלי ספורט ELEFANTEN. בשל כך שזוהי חברה המיובאת מחו"ל, אנו ממליצים על הדגם כמו שהוא מוצג באתר של המשווק הרשמי. אלו הם נעליים מעולות השמות דגש על החלק הארגונומי, כך שפנים הנעל יהיה נוח ויחזיק את הרגל בצורה הטובה ביותר.

רוצים לקרוא מאמרים בנושא נעלי צעד ראשון? אם כן, לחצו כאן.

שאלות נפוצות

נעלי ספורט לתינוקות – מהן החברות המומלצות?

החברות המומלצות הן בדיוק אותן החברות שמומלצות בעבור מבוגרים – נייק, אדידס וכדומה. בנוסף, יש כמה חברות המתמחות בנעלי ילדים וכדאי לבדוק אותן.

נעלי ספורט לתינוקות – למה כדאי לקנות?

הסיבה שכדאי לקנות נעלי ספורט לתינוקות הן שבדרך כלל, הן תופסות טוב יותר את הרגל מאשר נעליים אלגנטיות או מגפיים. אחיזה טובה של הרגל, עוזרת למנוע פציעות.

נעלי ספורט לתינוקות – למה חשוב לשים לב?

חשוב לבדוק שהנעל מחזיקה טוב את הרגל, שהיא נוחה לילד, שהיא גמישה ושהסוליה שלה מפסיק חזקה ובולמת זעזועים בצורה טובה.