נעלי ילדים מומלצות הן דבר שמחפשים כשהולכים לקנות זוג חדש לילד שלנו. בגילאים הצעירים, כדאי להחליף את הנעליים לעיתים תכופות כי הרגל גדלה מהר. הנה כמה דגמים מומלצים

נעלי ילדים מומלצות הן קנייה רצינית כי יש הרבה משתנים שצריך לקחת בחשבון כשקונים נעלים לילדים – גיל, נוחות (איך הנעליים מתיישבות על הרגליים), קלות הנעילה, גם בשבילך וגם לילד שלך. זה לא סוד שילדים יכולים להיות קשים מאוד ונעילת נעלים, שנראית לנו פעולה פשוטה, יכולה להפוך לסיפור שלם כשהילד שלך עושה זאת בעצמו. כדי לעזור להורים לדעת מה צריך לחפש, נעזרנו בשלושה מומחים לנעלי ילדים שחילקו את בחירתם לשלושה סוגים – נעליים לתינוקות שרק למדו ללכת, תלמידי יסודי ונערים צעירים. התייעצנו גם עם פאנל של הורים שנתנו לנו את דעתם על הסגנונות, שסודרו לפי קבוצת גיל, בהתבסס על קריטריונים כלליים שהמומחים הציגו.

נעלי ילדים מומלצות למי שרק למד ללכת

ספורט ELEFANTEN דגם M-55454

הסגנון הפשוט מעודד תנועה טבעית ותואם את הקריטריונים לבחירת נעלי ילדים. נעל שיושבת טוב על הרגל, נושמת, גמישה, ומספקת מספיק תמיכה והגנה. רפידות ייחודיות בעלות ה-MEMORY FOAM וטכנולוגיית ה SAND AFFECT: טכנולוגיה ייחודית המעניקה תמיכה מקסימלית בכך שמדמה הליכה על חול ים והרפידה מקבלת את צורת כף הרגל.

נעלי ילדים מומלצות

נעלי ספורט אופנה 3 צמדנים אלפנטן דגם F-55495

לילדים רבים יש רגליים רחבות ולכן זה הגיוני שהנעליים המרווחות הללו יהיו נוחות על רגלי הילדים. רפידה איכותית מבית elefanten להליכה נוחה במיוחד.

נעלי ילדים

נעלי ילדים מומלצות לתלמידי יסודי

נעלי ספורט אופנה ELEFANTEN דגם M-55488

נעליים המאובזרות בסוליה עבה לנוחות הצעידה, בהגנה קדמית למניעת שחיקה וסקוטצ' ושרוכים אלסטיים להתאמה למבנה כף הרגל. גם דגם זה מאובזר בטכנולוגיות ספוג זיכרון ואפקט החול – רפידה ייחודית המתאימה את עצמה למבנה כף הרגל המדמה הליכה על חול ים ומעניקה תמיכה מקסימלית.

נעלי ילדים מומלצות

נעלי ספורט אופנה פלטפורמה דגם F-14659

מראה הרטרו חמוד ואופנתי במיוחד. הנעל יושבת טוב מאוד על הרגל בעזרת השילוב של השרוכים והסקוטצ' שתופסים את הרגל בצורה מיטבית. הפלטפורמה הגבוהה מוסיפה למראה האופנתי.

נעלי ילדים מומלצות

נעלי ילדים מומלצות לנערים צעירים

נעלי ספורט אדידס דגם EF0118

בגלל שלדגם זה יש סקוטצ' ולא שרוכים אז קל יותר לילדים לנעול ולחלוץ נעליים בלי להתעסק בקשירה ופתיחה של שרוכים ובכך לזרז את זמן ההתארגנות בבוקר. אחד המומחים הסכים כי נעליים ללא שרוכים הן עדיפות יותר לילדים ואמר "אני לא רוצה להיות ההורה שמתעסק עם קשירת שרוכים בבוקר". נעליים אופנתיות מאוד.

נעלי ילדים מומלצות

נעלי קט רגל אדידס F99929

בגילאים האלה, רוב הילדים חולמים להיות מסי או רונאלדו וכל מה שהם רוצים זה להראות את היכולות שלהם במגרש הכדורגל של בית הספר. החלק העליון שהוא סינטטי ורך, מתאים לצורת כף הרגל של ילדכם כדי לשמור על נוחות כשהם רצים על המגרש. עשויות בגזרת חצי גובה המספקת תמיכה בקרסול בכל סיבוב ופניה.

נעלי ילדים מומלצות

כמובן שהבחירה היא בסופו של דבר החלטה משותפת של הילד ושלכם אבל כאן הצענו לכם מספר דוגמאות לדגמים מומלצים לאחר התייעצות עם מומחים לנעלי ילדים ועם הורים שכבר קנו זוג או שתיים של נעלי ילדים. הדבר החשוב ביותר כשקונים נעלי ילדים הוא נוחות. אם הנעל לא נוחה לילד, הוא יסרב לנעול אותה. השאירו את הבחירה לילד.

אם אתם רוצים לקרוא עוד על נעלי צעד ראשון, לחצו כאן.