טיפים לפני שבוחרים נעלי צעד ראשון הם משהו שחשוב לקבל.
כדי להתקדם בנוחות, צריך נעלים טובות ובכל הנוגע לבחירת נעלי ילדים חדשות,
יש כמה דברים חשובים שכדאי לשים לב אליהם

נעלי צעד ראשוןטיפים לפני שבוחרים נעלי צעד ראשון חדשות זה דבר חשוב. כמו בכל קנייה – כדאי לנו להתייעץ עם מי שמבין בנושא. בתור הורים, אנחנו רק רוצים שילדים שלנו יהיה טוב. אנחנו מפנקים אותם עם צעצועים, ממתקים ובגדים (למרות שהם לא רואים בזה פינוק). אבל מה יותר חשוב מאשר לבחור לילדים שלנו את הנעל הנכונה? כי בסופו של דבר, נעל נכונה יכולה לעזור למנוע המון דברים לא נעימים. אז איך בוחרים נעלי ילדים בצורה הנכונה? המשיכו לקרוא.

למה נעלי צעד ראשון זה דבר כל כך חשוב?

בחירת נעל נכונה יכולה למנוע פציעות. הכוונה היא שנעלי ילדים אורתופדיות למשל עדיפות על נעליים רגילות. נעליים אורתופדיות עוזרות לספוג את הזעזוע מהקרקע בצורה טובה באופן משמעותי מאשר נעליים רגילות וגם לרובן הגדול יש סוליה שמתאימה את עצמה לרגל ולא להפך כמו שקורה ברוב הנעליים.

דבר חשוב נוסף הוא המידה הנכונה. ילדים גדלים מהר, לא משנה באיזה גיל. אני יכול להעיד על עצמי שבכיתה ח' נעלתי נעליים במידה 42 אבל כבר לאחר שנה הייתי צריך ארון נעליים חדש כי פתאום עליתי למידה 46. נעלי ילדיםהן דבר להשקיע בו לעתיד. הצעה שלי – תקנו חצי מידה עד מידה גדולה יותר (לא כולם גדלים כמוני), זה לא באמת כזה קריטי לילד אבל זה קריטי לכיס שלכם.

למה צריך לשים לב שבוחרים נעלי צעד ראשון?

  1. נוחות –  אם לא יהיה לו נוח, זה פשוט לא שווה את זה מהסיבה הפשוטה:  אם הנעל לא תהייה לו נוחה, הוא לא ינעל אותה וזה סתם בזבוז של כסף.
  2. מדידה – זה נשמע מאוד לגיטימי למדוד נעל לפני הקנייה אבל לפעמים כשאנחנו הולכים לקנות נעלי ילדים, פתאום לילד לא מתחשק למדוד או שלפעמים הולכים לקנות בלי הילד. הקפידו למדוד את הנעל לפני הקנייה או שלפחות תדעו מהי המידה המתאימה לילד כדי למנוע בעיות.
  3. מידה – כבר דיברנו על זה אבל חשוב להזכיר את העניין
  4. גמישות – חשוב מאוד שהנעל תהייה גמישה. ילדים אוהבים לשחק ולרוץ ובמידה והנעל לא תהייה גמישה היא עלולה להגביל את התנועה של הילד בזמן המשחק וחס וחלילה לגרום לנפילה. שימו לב לכך כשאתם בוחרים נעלי ילדים.

מהם הדברים שרצוי לא לעשות כשבוחרים נעלי ילדים?

להשתלט על בחירת הנעל. אנו באמת רוצים את הטוב ביותר בשביל הילדים שלנו אבל לפעמים אנחנו די כופים עליהם את רצוננו. כדאי לתת לילד לבחור את הנעל החדשה שלו. ככה גם הרצון שלו לנעול אותה יגדל כי הוא ירגיש שזו הבחירה העצמאית שלו.
דבר שני שכדאי להימנע ממנו הוא לבחור יופי על פני נוחות. כבר דיברנו כמה הנוחות חשובה בבחירת נעלי ילדים ולפעמים כשבוחרים נעלי צעד ראשון חדשות לחג או לאירוע אחר מחפשים נעל יפה ולפעמים מזניחים את הנוחות. כמו שאמרנו קודם – נוחות קודמת לכל!