נעלי נייק לילדים הן בטוחות, יפות ואיכותיות. ילדים רצים המון והם משחקים באופן קבוע, לכן חשוב שהנעליים שלהם יתאימו לכך. נייק היא חברת ספורט המוכרת לכולם ואם יש חברה שיכולה להציע את כל הדברים הנחוצים בנעלי ילדים זו היא.

הנה 5 דגמים מומלצים של נעלי נייק לילדים.

נעלי נייק לילדים – GREY FLEX 2014

נעלי ספורט אלו מתאימות יותר לבנים אך בצבע הנכון יכולים להתאמים לבנות גם כן. נעליים מעולות למתרוצצים הקטנים שלכם וכאלה שיתנו לכם ראש שקט מבחינת הבטיחות.

סוליית הגומי של הנעל תספוג טוב יותר את הזעזוע מהקרקע ותשמור טוב יותר על כף רגלו של הילד. סוליית גומי עוזרת לפזר את המכה של הקרקע לאורך הנעל באופן די שווה וכך קורה שכל הרגל חוטפת את הזעזוע ולא רק מקום אחד. תחשבו על זה שבמקום לקבל מכה גדולה במקום אחד, אתם תקבלו כמה מכות קטנות ולא מורגשות בכמה מקומות.

בנעלי ספורט, אנחנו מן הסתם, עושים ספורט ובספורט אנו מזיעים. נעל זו מאובזרת ברשת פנימית וחיצונית העוזרת לאוורר את הרגל והנעל ובנוסף, בחלקו הפנימי של הנעל ישנו ריפוד העוזר לאחיזה טובה יותר של הנעל ברגל, דבר המונע פציעות כמו עיקומי קרסול. נעליים אלו הן קלות משקל, דבר שהוא חשוב מאוד בנעליים ובמיוחד בנעלי ילדים והם זמינות במגוון רחב של מידות.

נעלי נייק לילדים

נעלי נייק לילדים – Revolution 3

נעלי הספורט המדהימות הללו, מגיעות במגוון קומבינציות של צבעים. גם בנעל זו, כמו בנעל ה-FLEX, ישנה סוליית גומי העוזרת לצמצם את הזעזוע מהקרקע. בנוסף לכך, קיימת סוליית קצף פנימית המציעה נוחות מרבית ומצמצמת עוד יותר את הזעזוע מהקרקע בזמן ההליכה או הריצה. הנעל כולה עטופה ברשת אופנתית המאווררת את הנעל והנעל זמינה למגוון מידות.

נעלי נייק לילדים

נעלי נייק לילדים – ONE SE

נעליים המתאימות ליומיום ולא רק לפעילות ספורטיבית. הילדים בהחלט יכולים לנעול אותן לבית הספר או לחוגים השונים אחרי הצהריים. זמינות במגוון וריאציות של צבעים ומידות. גם נעל זו מציעה אוורור מעולה בשל הרשת שמקיפה אותן וגם בהן יש סוליית גומי המציעה פיזור טוב יותר של הזעזוע מהקרקע. חלקה הפנימי של הנעל היא מרופדת, מה שהופך את הנעל לנוחה מאוד בנוסף לעובדה שהריפוד עוזר לאחיזה טובה יותר של העקב והקרסול. הן קלות משקל מה שכמובן חשוב אצל נעלי ילדים.

נעלי נייק לילדים

נעלי נייק לילדים – MercurialX Artifical Turf

בגיל צעיר, כל הילדים משחקים כדורגל ובשלב כלשהו הם רוצים נעלי כדורגל. הטקסטורה של הנעל תעזור לילד שלכם לשחק כמו מסי. טוב, כמעט כמו מסי. לנעל יש גרב גומי מובנית העוזרת לאחיזת קרסול טובה יותר. לסוליה יש נקודות בולטות העוזרות לאחוז בקרקע טוב יותר והן מונעות החלקה.

הנעל מגיעה בשתי קומבינציות מדהימות של צבעים: שחור-כתום, שחור-לבן ומגיע במידות שונות.

נעלי נייק לילדים – Capri 3 LTR

זוהי נעל טניס – נמוכה ואלגנטית מאוד. הנעל מיוצרת מחומרים סינטטיים, היא בעל סוליית גומי לתנועה טובה יותר ומיגור הזעזוע מהקרקע. פנים הנעל מרופד כדי להעניק אחיזה טובה יותר בקרסול וכמובן, נוחות מרבית. זוהי נעל אלגנטית אופנתית המתאימה ליומיום וגם לאירועים רשמיים. ניתן לנעול את הנעל עם כל פריט לבוש כי היא באמת מתאימה למכנסיים, לחצאיות, שמלות ובעצם הכל.

ילדים אוהבים לשחק באופן קבוע. בבית הספר הם מתרוצצים בהפסקות, בין אם זה אחרי כדור ובין אם זה אחד אחרי השני במשחקי תופסת או מחבואים. בשעות אחר הצהריים בצהרונים או בחוגים הם גם כן רצים ומשחקים וחשוב מאוד הנעליים שלהם יתאימו לכך. 5 הדגמים שהצגנו בפניכם יעשו עבודה טובה בשמירה על הרגל של הילד שלכם. חפשו אותן בחנויות השונות ויהיה לכם ראש שקט.

רוצים לקרוא מאמרים בנושא נעלי צעד ראשון? אם כן, לחצו כאן.